Welkom op het handelaarsportaal van Sint-Niklaas

 
Tussenregel

NIeuwsbrief Handelaars SInt-Niklaas

Nieuwsbrief juni 2017

Voorwoord

Beste handelaars,

Beste horeca-uitbaters,

Het is zover! Vanaf nu worden klanten die lokaal kopen of verbruiken extra beloond via hun persoonlijke Oh-kaart. Ondertussen zijn er al meer dan 100 ondernemer die samen het verschil willen maken voor de klant. Tijdens de terrasjesdagen, van donderdag 22 juni tot en met zondag 25 juni, krijgen klanten trouwens dubbele Oh-punten waardoor ze nóg sneller dat zwembadticket, die parkeertijd of die theaterbon bij elkaar kunnen sparen.

Met de terrasjesdagen wordt de aftrap gegeven van het zomerseizoen in de stad. Ontdek hieronder wat er allemaal op het programma staat. Mochten jullie verder vragen of opmerkingen hebben over de werking van het centrummanagement, aarzel dan niet om mij te contacteren via nele.deklerck@sint-niklaas.be

Ik wens jullie verder een aangenaam en succesvol voorjaar toe!

 

Nele De Klerck, centrummanager

Tussenregel

Meer dan 100 handelaars en horeca-uitbaters delen samen Oh-punten uit vanaf 22 mei. U ook ? 

Vanaf afgelopen maandag delen alvast 107 handelaars en horecauitbaters Oh-punten uit aan hun klanten. De Oh-punten kunnen ingeruild worden voor parkeertijd, zwembadtickets, theaterbons of museumtickets. De Oh-kaarten zullen gratis in meer dan 100.000 brievenbussen vallen of kunnen afgehaald worden in het stadhuis of bij de deelnemende ondernemers. Oh-punten uitreiken als handelaar kan vanaf €15/maand via de partner Joyn. De eerste drie maanden worden u aangeboden door Joyn. Leden van de vzw Centrummanagement krijgen de volgende 6 maanden 50% terug betaald. De medewerkers van Joyn komen graag bij u langs om het systeem en de formules van a tot z toe te lichten. Contacteer daarvoor rechtsstreeks Charlotte Fusilier via +32 478 09 26 39. Meer info ook via www.insintniklaas.be  

De kadohbon, het ideale geschenk !

Met de lancering van de Oh-kaart lanceren we ook onze nieuwe kadohbon De bon kan éénvoudig aangekocht worden via www.insintniklaas.be en is dus een ideaal geschenk. Klanten kunnen de bon ook aankopen aan de infobalie van het stadhuis, de dienst toerisme en bij een aantal dagblad- of boekhandelaars. Wenst u als handelaar- of horecauitbater de kad-oh-bon te aanvaarden ? Wordt dan lid bij Joyn. Voor diezelfde €15/maand waarmee u Oh-punten uitreikt (Cfr. Nieuws ivm Oh-kaart), kan u ook kadohbonnen in ontvangst nemen. Het geld wordt binnen de twee weken op uw rekening gestort. Hoe meer handelaars- en horecazaken er deelnemen, hoe fijner het wordt voor de klant om de kadohbon te krijgen of cadeau te geven.  Interesse ? Charlotte Fusilier van Joyn en haar collega’s lichten alles graag toe! Een afspraak maken kan via +32 478 09 26 39.

Terrasjesdagen vanaf donderdag 22 juni tot en met zondag 25 juni

Zoals gewoonlijk gaat ‘Sint-Niklaas zomert’ van start met de terrasjesdagen. En ook dit jaar staat er van alles op het programma: beach volleybal, ‘Kantien Royal en pop up market’ op de Grote Markt, Fiesta Esplanada met Karree Konfituur op het Stationsplein, yoga in het Casinopark, etc. Misschien wint één van uw klanten wel een V.I.P BBQ voor 10 personen ? Moedig hen in elk geval aan om deel te nemen: wie punten spaart via de Oh-kaart maakt kans om te winnen. Het centrummanagement geeft maar liefst 4 arrangementen weg. Op de flyer, die binnenkort in uw winkel zal liggen, vindt u alle informatie. Uiteraard ook via www.insintniklaas.be en www.sintniklaaszomert.be . We nemen ook uw actie of belevingsevenement graag mee in onze communicatie online. Vul daarvoor alle gegevens in via volgende link.

100 gratis winkeltassen voor leden van het centrummanagement

Onze nieuwe winkeltassen komen eraan. We stellen ze voor aan het publiek tijdens de terrasjesdagen. Jij kan jouw klanten aangenaam verrassen met deze exclusieve tas. Als lid van het centrummanagement krijg je maar liefst 100 stuks gratis om uit te delen tijdens de terrasjesdagen. Niet-leden kunnen de tassen bestellen aan €0.60/st exclusief BTW. Geef je bestelling door vóór 15 juni via centrummanagement@sint-niklaas.be en kom ze afhalen op het stadhuis op dinsdag 20 of woensdag 21 juni. 

Sint-Niklaas zomert : ontdek wat er deze zomer op het programma staat

De terrasjesdagen geven de aftrap van een reeks andere zomeractiviteiten in onze stad. Twee maanden lang kunnen bezoekers in de stadskern genieten van de zomerse sfeer en gezelligheid, van een gevarieerd programma met muziek, dans, wandeling, sport en spektakel. Alle informatie kan u vinden op de vernieuwde website www.sintniklaaszomert.be.

Uitnodiging vierde netwerkmoment op woensdag 7 juni in Arketto

Jullie worden allemaal van harte uitgenodigd op het vierde netwerkmoment dat deze keer zal doorgaan op woensdag 7 juni, in Arketto (Stationsstraat 42). Jullie zijn doorlopend welkom tussen 18u30 en 22u30 voor een hapje en een drankje. Om 19u15 geven schepen Hanssens en centrummanager Nele De Klerck een half uurtje toelichting bij het detailhandelsplan dat in maart goedgekeurd werd door gemeenteraad. Graag op voorhand jullie aanwezigheid bevestigen door in te schrijven op https://netwerkdrink.eventbrite.com.

Kies mee de Bedrijven van 2017

Welke onderneming in onze stad verdient  het om in kijker te worden gezet? Dat kan jij mee bepalen. We zoeken kandidaten voor de onderscheiding ‘Ondernemer 2017’ in drie categorieën: ‘Starter van het Jaar’, ‘Retailer van het Jaar’ en ‘Bedrijf van het Jaar’.  Die worden door een deskundige jury geëvalueerd op vijf criteria: duurzame bedrijfsvoering, uitstraling met positieve connectie naar de stad Sint-Niklaas, innovatie, cultureel en/of maatschappelijk geëngageerd en tewerkstelling & personeelsbeleid. Ken jij zo’n bedrijf of werk je er? Stuur dan voor vrijdag  1 september naam en adres (website), de bedrijfsactiviteit en een korte motivering naar economie@sint-niklaas.be De huldiging van de laureaten vindt plaats tijdens de vierde Avond van de Economie op donderdag 9 november in zaal De Casino.

Na de eerste editie in April plannen we volgend jaar een nieuwe ‘Bubbles & Bites’

Eind April vond de eerste editie van ‘Bubbles & Bites’ plaats, een tocht langs 5 horecazaken om 5 kwalitatieve bubbel te proeven, gecombineerd met heerlijke foodpairing. Zestig enthousiaste deelnemers werden aangenaam verrast door de verfijnde smaken, de interessante toelichting van de wijnspecialisten en de waardevolle goodiebag. Reacties van deelnemers en deelnemende zaken waren uiterst positief dus een vervolg komt er gegarandeerd in het voorjaar 2018. Hopelijk bent u dan ook van de partij?

Euromarkt

In het weekend van 4-5-6 augustus verwachten we in Sint-Niklaas meer dan 100.000 bezoekers ter gelegenheid van de Euromarkt. Drie dagen lang wordt de binnenstad van Sint-Niklaas ondergedompeld in een Europese sfeer, met als extra een Europees muziekprogramma. Alle info over dit boeiend spektakel van producten, ambachten, geuren, kleuren, smaken en muziek vindt u via www.euromarkt.be .

Alle data van het handelaarsoverleg in 2017

Tijdens het afgelopen handelaarsoverleg legden we de data voor de komende maanden vast: 16 juni, 12 juli, 30 augustus, 29 september, 25 oktober, 24 november en 20 december. Noteer ze dus alvast in jullie agenda. De vergadering gaat telkens door tussen 8u30 en 9u45. De agenda van de vergadering wordt een week vooraf doorgestuurd. Iedereen is vrij om wel of niet deel te nemen in functie van de agenda.

Nieuw straatmeubilair in de stadskern

U kan er niet naast kijken. Afgelopen weken en maanden werd het straatmeubilair in de stadskern grondig aangepakt: nieuwe zitbanken, nieuwe vuilnisbakken, nieuwe terrasschermen, nieuwe fietsnietjes, etc. Ook de komende weken en maanden gaat de transformatie verder om zo een coherent straatbeeld te creëren, zoals ook beschreven werd in het Masterplan publieke ruimte. Het meubilair is niet alleen duurzaam, het is ook eenvoudig in onderhoud en vooral functioneel. Het gaat om een totale investering van zo’n 550.000 EUR. Meer info via volgende link.

Nieuw parkeermaatregelen op en rondom de Grote Markt

Gelijktijdig met de vernieuwing van het straatmeubilair in de stadskern wordt ook het parkeren op en rondom de Grote Markt optimaler en doelgerichter georganiseerd. In de gemeenteraad van juni worden nieuwe parkeermaatregelen voorgesteld waarmee we als stad een antwoord willen bieden op een aantal prangende problemen zoals het gebrek aan laad-en losplaatsen en fietsparkeerzones. We willen ook een oplossing bieden voor de inplanting van andersvalideparkings en de hinder die veroorzaakt wordt bij het afzetten en ophalen van kinderen aan het begin en het einde van de schooldag. Hierdoor kan langparkeren uitsluitend mogelijk zijn onder de Grote Markt. Bovengronds zullen er extra groene kortparkeerplaatsen (30 min gratis parkeren) voorzien worden, alsook een kus-en rijstrook, extra laad-en losruimte en een kus-en rijzone. Meer info via www.insintniklaas.be.

Handelaars en horeca geven mee feedback op het nieuwe sfeerverlichtingsconcept

Het huidige contract voor de sfeerverlichting tijdens de eindejaarsperiode wordt herzien. Twee firma’s stelden zich kandidaat en bezorgden de stad een aantal simulaties van hoe de sfeerverlichting er eind 2017 zou kunnen uitzien. Tijdens het afgelopen handelaarsoverleg verzamelden we feedback van de handelaars. Ook op het horecaoverleg en de deelgemeenten zullen betrokken worden bij deze feedbackronde. Dankzij al deze waardevolle input kunnen we het verlichtingsconcept de komende weken bijsturen waar nodig en zullen we deze winter verrassend en vernieuwd uit de hoek komen.

Uw zaak op het nieuwe Veggieplan Sint-Niklaas ?

Onze collega’s werken aan een nieuwe versie van het Veggieplan. Dit is een handig, uitvouwbaar stadsplan waarop alle horecazaken staan met minimum twee vegetarische gerechten op de kaart. Op het huidige Veggieplan staan meer dan 30 Sint-Niklase restaurants: Klik hier om het Veggieplan te openen. Komt uw zaak in aanmerking? Dan verdient u zeker een plaats op het nieuwe Veggieplan. Daarvoor hoeft u enkel even dit online formulier in te vullen vóór eind mei.    Klik hier als u uw zaak op het Veggieplan wil zien staan . Het nieuwe Veggieplan wordt gelanceerd tijdens de jaarlijkse picknick De Langste Veggietafel op 14 september 2017 op de Grote Markt.

Herhaling. Word lid van de vzw Centrummanagement

Centrummanagement is een ledenorganisatie van handelaars en horeca-uitbaters in de stadskern. Inspraak in het beleid, promotie via diverse kanalen, betrokkenheid bij acties, ondersteuning van activiteiten die uitgaan van de leden en een hele reeks financiële en praktische voordelen: redenen genoeg om mee te doen. Lidmaatschap bedraagt slechts 181,50 EUR (150 EUR + 21% BTW per jaar). Over te schrijven op rekening van de vzw Centrummanagement IBAN BE62 2930 3568 6961 met vermelding: ‘Lidgeld 2016’ + naam van de zaak. Bent u al lid? Overtuig dan een collega die nog geen lid is om ook toe te treden. Hoe meer leden, hoe sterker we staan!

Tussenregel

Parkeertickets Sint-Niklaas

Wilt u als handelaar parkeertickets aan uw klanten meegeven in ruil voor Oh-punten, dan vraagt u heel eenvoudig uw tickets aan via centrummanagement@sint-niklaas.be . Binnen de 48u krijgt u een seintje terug. Indien u recht heeft op parkeertickets, liggen deze vanaf dat mailtje voor u klaar om gratis afgehaald te worden op het stadhuis. Alle handelaars die minimum een Joyn Urban overeenkomst (€15/maand) hebben afgesloten en die bij hun voorafgaande bestelling parkeertickets het correcte aantal Oh-punten geïnd hebben, hebben recht op een volgende bestelling. De tickets kunnen in de beginperiode besteld worden per 25 stuks. Indien we zien dat alles vlot en correct loopt, kunnen er meer tickets tegelijkertijd besteld worden.

De parkeertickets hebben een waarde van €1. Vermeldt bij uw bestelling duidelijk of je parkeertickets wenst voor de parking van de Grote Markt of die van de Stationsstraat. Bij elk parkeerticket int u 10 Oh-punten via de iPad in uw zaak.

Vermeld er zeker bij aan uw klanten dat het parkeerticket geen uitritkaart is. Het ticket is een betaalmiddel om uw uitritkaart in de automaat mee te valideren. De klant dient eerst zijn/haar inritkaart in de betaalautomaat te steken en moet vervolgens de Oh-parkeerkaart, die hij/zij ontvangen heeft bij de handelaar, in de betaalautomaat steken. Dit is belangrijk om verwarring te vermijden. Mocht het zijn dat de klant zijn Oh-parkeerkaartje toch in de gleuf aan de slagboom steekt, dan zal dit er gewoon terug uitkomen en zal de resterende waarde worden getoond op het scherm. Indien de klanten met hun bankkaart zijn binnengereden, dan moeten ze eerst hun Oh-parkeerkaart in de gleuf aan de uitrijzuil steken en vervolgens hun bankkaart.

Weet dat deze oplossing met de tickets een voorlopige oplossing is, in afwachting van een volledige integratie met de betaalautomaten in de parkings, met de parkeerapplicatie 4411 en met de bovengronds parkeerautomaten. 

Stapt u als  handelaar nog niet mee in het Oh-kaart-verhaal, maar bent u wél lid van de vzw centrummanagement dan kan u dezelfde parkeertickets (waarde €1) bestellen, maar dan betaalt u er uiteraard voor. Hier blijven dezelfde tarieven geldig: afhankelijk van de hoeveelheid bestelde tickets betaalt u tussen de €0.40 en €0.60 per ticket. 

 
Tussenregel

Nieuwsbrief Januari 2017

Een overkoepelend getrouwheidsysteem voor de lokale handelaars

Eén van de kernversterkende maatregelen die wordt uitgewerkt door vzw Centrummanagement Sint-Niklaas is het introduceren van een overkoepelend getrouwheidssysteem, waarbij de klant handelaars- en stadspunten spaart die hij kan inruilen voor voordelen. De stadspunten kunnen omgeruild worden voor een aantal te definiëren stadsvoordelen bij bijvoorbeeld het cultuurcentrum, de musea, de bib, het zwembad, etc. De stadspunten zouden bijvoorbeeld ook omgeruild kunnen worden voor parkeertijd in de stadskern. De vzw Centrummanagement, gesteund door een panel van handelaars, horeca-uitbaters, de horecacoach en een ICT verantwoordelijke, besliste om, voor de implementatie beroep te doen op de partner Joyn.

Handelaars die willen instappen op het platform, betalen een prijs tussen de €15 en €49 per maand, afhankelijk van de gewenste formule. De vzw Centrummanagement en de stad dragen de kost voor de stadsvoordelen, de communicatiecampagne en de personalisatie van de kaarten. Implementatie van het getrouwheidssysteem is voorzien in de eerste helft van 2017. Ook handelaars uit de dorpskernen kunnen deelnemen. Joyn én de vzw Centrummanagement nodigen alle handelaars en horeca-uitbaters graag uit op een vrijblijvende informatievergadering, die door zal gaan op woensdag 22 maart. We koppelen onze volgende netwerkdrink aan dit evenement, dus blokkeer alvast jullie agenda. Een officiële uitnodiging volgt in de loop van de komende week. 

Afschaffing gratis zaterdagparkeren parking Stationsstraat

Het gratis zaterdagparkeren in parking Stationsstraat wordt afgeschaft, maar het overkoepelend getrouwheidssysteem biedt een waardig alternatief: wie lokaal koopt of verbruikt, wordt beloond, of je nu automobilist, fietser of voetganger bent, of je nu parkeert aan de kant van de Grote Markt of aan de kant van het Station, of je nu winkelt in de week of in het weekend. Het budget dat oorspronkelijk voorzien werd voor gratis zaterdagparkeren zal hergebruikt worden om de gratis parkeertijd, via het getrouwheidssysteem, te bekostigen. Het gratis zaterdagparkeren zal afgeschaft worden vanaf 1 maart 2017. De alternatieve oplossing zal nog in de eerste helft van 2017 geïmplementeerd worden. Tot dan, kan u als lid van de vzw Centrummanagement, uw klanten nog steeds plezieren met een voordelige parkeerticket (€0.40 ipv €1.00) voor de parkings van de Grote Markt en de Stationsstraat.
 
 
Tussenregel
 

Programma R-Oh-de Loperweekend, zaterdag 11 en zondag 12 maart

Op zaterdag 11 en zondag 12 maart is het R-Oh-de Loperweekend in de stadskern van Sint-Niklaas. Na een algemeen bericht in de vorige nieuwsbrief kunnen we nu al een deel van het programma prijs geven :

· Optreden van '2SDC-Crew', finalist Belgium's got talent op zaterdag om 11u, 14u en 16u.

· Exclusieve modeshow met professionele modellen op zondag om 14u en 16u.

· Feestweekend @ Vinylfabriek (Stationsstraat 39), pop up Vinyl tentoonstelling in samenwerking met 't Oneindige Verhaal en Loewe Di Monaco. Meer info via www.visualvinyl.be

· Pop Up stripwinkel (Stationsstraat 115), een samenwerking tussen Het Gebroken Zwaard en Brainfreeze Coffee & Comics.

Geeft u een seintje indien uw winkel ook geopend zal zijn op zondag tussen 14u en 18u? Voorzie je iets extra voor de klanten? Laat het dan zeker weten via nele.deklerck@sint-niklaas.be en wij nemen uw actie mee op in de communicatie. Er zijn ook nog enkel plaatsjes vrij voor de Modeshow. Snel zijn is de boodschap, indien je graag de outfits van jouw modezaak op de catwalk ziet verschijnen.

Tussenregel
 

Sint-Niklaas, dorp van de ronde, op zondag 1 april 2017 + VIP Arrangement

Op zondag 2 april 2017 is Sint-Niklaas 'Partnerstad van de Ronde' naar aanleiding van de doortocht van de Ronde Van Vlaanderen. Tussen 10u15 en 11u00 zullen de reclamecaravaan en de renners langs de Grote Markt passeren. In de plaatselijke horecazaken zal de Ronde gevolgd kunnen worden op TV schermen, zodat het, op en rondom de Grote Markt, een gezellig gebeuren wordt voor wielerliefhebbers.

De échte fans, bieden we de kans om dit evenement via een VIP-arrangement van op de eerste rij bij te wonen: ontvangst op het stadhuis vanaf 9u30 en daarna de VIP-bus op richting Oudenaarde. Een origineel geschenk voor uw vrienden, familie of klanten. Het VIP-arrangement is verkrijgbaar aan €264,84 per persoon, inclusief BTW. Geïnteresseerden kunnen mailen naar karin.derijcke@sint-niklaas.be  en ontvangen verdere praktische informatie.

Tussenregel

Parking Stationsstraat blijft bereikbaar tijdens werken kruispunt Driekoningen

De volgende fase, fase 3B, van de werken aan het kruispunt Driekoningen is ingezet.De werfzone ligt, tot 17 maart, in de Kleine Laan. Verkeer van op het kruispunt richting Stationsplein is niet mogelijk. De parking Stationsstraat blijft wel bereikbaar vanaf het Stationsplein, via de Kleine Laan, in tegenrichting. Meer info via http://wegenenverkeer.be/werken/heraanleg-kruispunt-driekoningen-sint-niklaas.  
Tussenregel

Heraanleg voetpad Mercatorstraat in maart 2017

De voetpaden in het eerste deel van de Mercatorstraat (tussen het Stationsplein en de Vermorgenstraat) worden heraangelegd. De werken zijn gepland in de loop van de maand maart en zullen maximum een maand duren. Tijdens de werken zal dit deel van de straat in één richting afgesloten worden. Op sommige plaatsen zal de baan ook opnieuw geasfalteerd worden. De hinder hiervan zal beperkt blijven tot maximum twee dagen. De betrokken bewoners en handelaars van de straat krijgen snel een brief met meer gedetailleerde informatie.
Tussenregel

Bubbles & bites

Hou onze nieuwsbrief en facebookpagina in de gaten, want in het voorjaar presenteren we, met trots, het nieuwe concept 'Bubbles & Bites'. Vijf Sint-Niklase wijnspecialisten vertellen het verhaal achter hun geprefereerde fles bubbels, in één van de vijf deelnemende horecazaken in de stadskern. Gecombineerd met kwaliteitsvolle foodpairing, proeven de deelnemers van de uiteenlopende smaken van 'Bubbles & bites'. De exacte datum en deelnemende zaken worden snel bekend gemaakt.
Tussenregel

Sponsort u mee, om de Stationsstraat ‘hartveiliger’ te maken?

De vzw Heartsaver start een fundraising campagne om in de Stationsstraat, buiten aan concertzaal de Casino, een AED te plaatsen. Een AED is automatische externe defibrillator, een toestel dat een elektrische schok aan het hart toedient bij levensbedreigende hartritmestoornissen. Door een AED te plaatsen, wordt de Casino én de Stationsstraat méér hartveilig. Vzw Heartsaver is op zoek naar ondernemers in Sint-Niklaas die willen sponsoren om AED's te plaatsen op cruciale plaatsen in de stad. Alle bijdragen zijn fiscaal aftrekbaar. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Dagelijks Bestuurder van vzw Heartsaver , Luc KETELE via luc@heartsaver.be of via GSM: +32 472 135 296. Voor méér info over de activiteiten van vzw Heartsaver kan u surfen op www.facebook.com/Heartsaver-356170591220199/
Tussenregel

De sticker van 800 jaar Sint-Niklaas, ook op u vitrine?

U zag hem hoogstwaarschijnlijk al hier en daar opduiken, de raamsticker van 800 jaar Sint-Niklaas. In de stadskern werd de sticker in de loop van vorige week, bij de handelaars verspreid. Heeft u hem al ontvangen? Aarzel niet om zichtbaar aan uw vitrine te bevestigen. Indien u er nog geen gekregen heeft, kom gerust langs aan de balie van het stadhuis. De stickers kan er gratis afgehaald worden, alsook de 800 jaar Sint-Niklaas pins, de nieuwe brochure en andere leuke 800-jaar Sint-Niklaas gadgets.
Tussenregel

Van harte welkom tijdens de officiële opening van fototentoonstelling ‘De Walvis’

Op zondag 5 maart, om 11u wordt de fototentoonstelling van 'De Walvis' officieel geopend in de Salons (Stationsstraat 85). Ward Bohé, conservator en schepen van cultuur, Annemie Charlier heten u van harte welkom. De fototentoonstelling brengt het verhaal van juffrouw Amands winkel van toen. De fototentoonstelling is een initiatief in samenwerking met vzw Arsene en Geert Joostens. Gelieve uw komst te bevestigen via reservaties.musea@sint-niklaas.be of 03/778 34 50.
Tussenregel

Uw product of reclame in de ‘Sprakeloos goodie bag’ tijdens filmpremière 6 maart

Op maandag 6 maart organiseert "Sprakeloos" een receptie/afterparty in de Foyer te Sint-Niklaas. Sprakeloos is een boek van Tom Lanoye dat verfilmd werd door Hilde Van Mieghem. De film gaat in première in de Siniscoop van Sint-Niklaas. Tijdens deze afterparty zullen Goodiebags worden uitgedeeld, waarin we de stad Sint-Niklaas en het Waasland promoten aan bekend Vlaanderen. De genodigden van deze avond zijn meewerkende acteurs, crew, genodigden, schepencollege van Sint-Niklaas en sponsors van de film. De organisatie van het evenement is op zoek naar zaken die passen in de Goodiebag, waarin de stad Sint-Niklaas en zijn producten centraal staan. Ook is het mogelijk dat u uw product tentoonstelt, uitdeelt of ten proeve stelt tijdens de VIP-receptie. Voor info over tarieven en voorwaarden, graag rechtstreeks contact opnemen met Dirk Van der Merckt, via dirkfoyer@hotmail.com of 0486/15.17.05.

Invulformulier Acties Terrasjesdagen. Vul hier uw gegevens in.

Tussenregel

Download hier het overzicht van de winterwinkelopeningsuren

Tussenregel
Ontdek waarom de Oh-kaart zo interessant is voor uw zaak:
Oh-kaart gebruik
Tussenregel

Download hier de activiteitenkalender voor 2016 en 2017!

Tussenregel
Tussenregel
Tussenregel

Word lid van het Centrummanagement

Centrummanagement is een ledenorganisatie van handelaars en horeca-uitbaters in de stadskern.

Inspraak in het beleid, promotie via diverse kanalen, betrokkenheid bij acties, ondersteuning van activiteiten die uitgaan van de leden en een hele reeks financiële en praktische voordelen: redenen genoeg om mee te doen. 

Lidmaatschap bedraagt slechts 181,50 EUR (150 EUR + 21% btw per jaar). Over te schrijven op rekening van de vzw Centrummanagement IBAN BE62 2930 3568 6961 met vermelding: 'Lidgeld 2016' + naam van de zaak.

Ben je al lid? Overtuig dan een collega die nog geen lid is om ook toe te treden. Hoe meer leden, hoe sterker we staan!

Tussenregel

Online handelaarsfiche aanpassen?

Op deze website zijn de meeste handels - en horecazaken van Sint-Niklaas verenigt. Een overzicht van alle handelaarsfiches kunt u vinden op deze pagina.

Wilt u uw handelaarsfiche aanpassen? Dit kan via mail naar supportsintniklaas@hetopzet.be.

U hebt nog geen handelaarsfiche ingevuld? Dit kunt u doen via deze link.

Tussenregel

Contact

Grote Markt 1

9100 Sint-Niklaas

03 778 31 80